sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Proiectarea didactică

Sunt patru etape fundamentale in proiectarea lectiei:
Etapa I: Identificarea obiectivelor lectiei
Obiectivul este expresia anticiparii unui rezultat asteptat intr-un context concret al instruirii. Obiectivul ne arata "ce se urmareste in fiecare secventa a procesului educational si cum se evalueaza performantele obtinute'.
Etapa a II-a: Analiza resurselor
resurse umane: elevul (trasaturi de personalitate, interese, trebuinte de invatare); profesorul (pregatire stiintifica si psihopedagogica, competenta comunicativa);
* resurse de continut didactic
* resurse de ordin material
*  locul desfasurarii activitatii (clasa, laborator, atelier, biblioteca);
*  timpul disponibil pentru o activitate didactica.
Etapa a III-a: Elaborarea strategiilor didactice optime
Etapa a IV-a: Elaborarea instrumentelor de evaluare  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu