luni, 19 martie 2018

Propuneri de îmbunătățire a sistemului de mentorat de stagiatură actual

Votul meu merge către d-na Anamaria Corina Golumbeanu . Apreciez viziunea despre felul în care s-ar putea soluționa această activitate : Cred că mai utilă este o rețea virtuală, o comunitate dinamică ce se autodezvoltă prin însăși misiunea de dascăl, dascăl pentru copii dar și pentru noii dascăli.

Anamaria Corina Golumbeanu
„Eu nu am certificat de mentor. Vreau să spun că nu am urmat decât cursul organizat de European Schoolnet Academy. Dar, mentor pentru stagiari am fost fără să vreau, din dorința de a da din experiența mea. La urma urmei fiecare are ceva de câștigat. Stagiarul află din secretele meseriei de dascăl, mentorul primește satisfacția ajutorului dat, satisfacție care este ca o gură de oxigen.
Nu știu dacă instituționalizarea activității de mentor este ceva benefic. Cred că mai utilă este o rețea virtuală, o comunitate dinamică ce se autodezvoltă prin însăși misiunea de dascăl, dascăl pentru copii dar și pentru noii dascăli.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu